Top

Współpraca? Bardzo chętnie, ale…

Moja twórczość w internecie, czy to na blogu, Instagramie, YouTube czy w podcaście, od zawsze była dla mnie przede wszystkim hobby, sposobem na spożytkowanie nadmiaru kreatywności i formą realizowania się – ale nigdy nie stanowiła podstawowego źródła zarobku. Dzięki temu mam pełną dowolność w wyborze tematów, które poruszam i zachowuję świeże spojrzenie. Nie oznacza to jednak, że nie podejmuję się współprac z markami – jak najbardziej pozostaję na nie otwarta, ale muszę mieć do tych firm pełne przekonanie. Wyznaję również zasadę, że każde wspólne przedsięwzięcie musi się opierać na zasadzie partnerstwa i wzajemnego zaufania.

Ponadto, jako osoba codziennie konsumująca spore ilości treści online i będąca nieustannie wystawiona na działanie różnego typu reklam, jedno wiem na pewno – odbiorcom należy się szacunek. Dlatego nie zamierzam marnować ich uwagi na szybkie promocje i kody rabatowe. Chciałabym, aby ewentualne współprace komercyjne niosły jakąś wartość – tak dla marki, jak i dla mnie oraz dla osób, które poświęcają swój czas na przyswajanie tworzonych przeze mnie materiałów.

Jeśli odpowiada Ci takie podejście i szukasz kogoś, kto w rzetelny i łatwo przyswajalny sposób zaprezentuje Twoją wizję (albo produkt) szerszej publiczności – czekam na Twoją wiadomość 🙂

Marki, z którymi współpracowałam